Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

το εγώ της αυτής

Εγώ στο 1ο ανέβαζα παραστάσεις, ανέβαζα Αισχύλο!
Εγώ στο 1ο αγόρασα πιάνο!
Εγώ έστησα αυτό το σχολείο!
Εγώ καταδιώκομαι από συνδικαλιστές και διευθυντές άλλων σχολείων!
Εγώ διοικώ και κατευθύνω το σχολείο!
Εγώ είμαι το σχολείο!
Εγώ ανήκω στη δεξιά! Είμαι και μέλος της Τοπικής Επιτροπής του Ψυχικού!
Εγώ πιστεύω στο θεό!

Γι' αυτό τώρα τελευταία φοβάται ο δύσμοιρος να πάρει θέση σε όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα, τη χώρα του. Φοβάται μη συγχρωτιστεί με τα εγώ σου.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Αχ!Δυστυχώς δάσκαλε νόμιζω ότι ξέρω πάλι για ποιά "Αυτή" μιλάς...Πριν από λίγες μέρες είχα μία κατήχηση (από την ίδια) για να μην ξεχάσω τώρα που έφυγα τι ακριβώς έκανε...Μάλλον αύριο που θα περάσω μια βόλτα από εκεί θα πηγαίνω με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο για να μην συναντηθούμε και μου αρχίσει πάλι τα μαθήματα...Όχι τίποτα άλλο αλλά πονάει και το χέρι μου και δεν ξέρω πως θα κρατήσω σημειώσεις...
Πολύ φοβάμαι ότι άλλοι φαίνεται πως είναι εχθροί κι άλλοι στην ουσία το πολεμάνε αυτό το σχολείο...
Περαστικά μας!!!

gyristroula2 είπε...

Μα, θερσίτη μου, πού σου τυχαίνουν αυτές οι οπερετικές προσωπικότητες; Πινακοθήκη ακραίων και σαλεμένων θα φτιάξεις; Συγνώμη, αλλά γελάω λιγάκι με τον πόνο σου, είναι σπαρταριστές οι περιγραφές σου, δεν φταίω εγώ!

Θερσίτης είπε...

Φαντάζομαι, Μιράντα, πως δεν εννοείς εμένα, όταν αναφέρεσαι στους φαινομενικούς εχθρούς του σχολείου, γιατί αν το εννοείς, μάλλον κάποιος άλλος σ' το είπε, εφ΄όσον σε γνωρίζω πολύ καλά. Θα με βοηθούσες, αν μου έστελνες ένα μήνυμα σχετικά.
Πάντως χρειάζεται να σημειώσω πως, όταν ακούς κάποιον να συκοφαντεί ή να επαίρεται για τα προβλήματα της ψυχολογίας του, χωρίς να αντιδράς, συμμερίζεσαι τις σκέψεις του και τις αποδέχεσαι.
Γυριστρούλα, δικαιούσαι να γελάς με τα χάλια της δημόσιας εκπαίδευσης. Έχεις κάθε δικαίωμα, γιατί εσύ το "εγώ" το βρίσκεις στη γραμματική, όταν διδάσκεις αντωνυμίες.