Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας το μόνο φρούτο που δεν φύεται είναι η αξιολόγηση. Αυτοαξιολόγηση, αυστηρή, ελαστική, για το θεαθήναι ή για την ουσία, αξιολόγηση πάντως δεν υπάρχει. Παρουσιάζω αποτελέσματα αυτής της απουσίας και όχι μόνο.
Στο μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Υδατούπολης η Γ΄ Λυκείου διδάσκεται 2 ώρες το χρόνο (ναι, το χρόνο) Νεοελληνική Γραμματεία, δύο ώρες Κοινωνιολογία, δύο ώρες Επιτάφιο, γενικώς δύο ώρες το χρόνο τα μαθήματα γενικής παιδείας. Τις ώρες που ...κερδίζουν τις αφιερώνουν στην αποστήθιση κατεβατών για τη Γλώσσα, στην οποία αφιερώνουν 4-5 ώρες, στα Αρχαία, στα Μαθηματικά κοκ.
Κι όταν ο διδάσκων της Γλώσσας βρίσκει πως ο μαθητής δεν χρησιμοποίησε το σημείο 4γ2 του φυλλαδίου με τις έτοιμες απαντήσεις, σημειώνει: "Λείπει το 4γ2 στο α΄ ερώτημα".
Κι αν στην Υδατούπολη συμβαίνουν αυτά τα νόμιμα, το ίδιο συμβαίνει και σε σχολείο του Κεράτιου Κόλπου, στο οποίο ο διδάσκων επίσης διδάσκει Γλώσσα αντί Επιταφίου και Νεοελληνικής Γραμματείας και διορθώνοντας τα μαθητικά δοκίμια στη Γλώσσα ακουμπά το στιλό του μία φορά σε κάθε τετράδιο, για να βάλει ένα βαθμό.
Δεν διορθώνει τίποτε, δεν δικαιολογεί το βαθμό, δεν επισημαίνει τα λάθη ή τις αδυναμίες των μαθητών.
-Δεν είμαι υποχρεωμένος, λέει, ούτε να διορθώνω λάθη ούτε να δικαιολογώ το βαθμό που βάζω.
Να τους χαίρεστε!!
Στο μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Υδατούπολης η Γ΄ Λυκείου διδάσκεται 2 ώρες το χρόνο (ναι, το χρόνο) Νεοελληνική Γραμματεία, δύο ώρες Κοινωνιολογία, δύο ώρες Επιτάφιο, γενικώς δύο ώρες το χρόνο τα μαθήματα γενικής παιδείας. Τις ώρες που ...κερδίζουν τις αφιερώνουν στην αποστήθιση κατεβατών για τη Γλώσσα, στην οποία αφιερώνουν 4-5 ώρες, στα Αρχαία, στα Μαθηματικά κοκ.
Κι όταν ο διδάσκων της Γλώσσας βρίσκει πως ο μαθητής δεν χρησιμοποίησε το σημείο 4γ2 του φυλλαδίου με τις έτοιμες απαντήσεις, σημειώνει: "Λείπει το 4γ2 στο α΄ ερώτημα".
Κι αν στην Υδατούπολη συμβαίνουν αυτά τα νόμιμα, το ίδιο συμβαίνει και σε σχολείο του Κεράτιου Κόλπου, στο οποίο ο διδάσκων επίσης διδάσκει Γλώσσα αντί Επιταφίου και Νεοελληνικής Γραμματείας και διορθώνοντας τα μαθητικά δοκίμια στη Γλώσσα ακουμπά το στιλό του μία φορά σε κάθε τετράδιο, για να βάλει ένα βαθμό.
Δεν διορθώνει τίποτε, δεν δικαιολογεί το βαθμό, δεν επισημαίνει τα λάθη ή τις αδυναμίες των μαθητών.
-Δεν είμαι υποχρεωμένος, λέει, ούτε να διορθώνω λάθη ούτε να δικαιολογώ το βαθμό που βάζω.
Να τους χαίρεστε!!
3 σχόλια:
Ναι, το ανακάλυψα κι εγώ πρόσφατα αυτό το αξιοπερίεργο. Εκθέσεις βαθμολογημένες, χωρίς την παραμικρή διόρθωση, χωρίς σχόλια. Ωραίο κόλπο! Βάζεις εκεί ένα βαθμό κατά προσέγγιση, όπως συμπληρώνεις ένα δελτίο προπό. Αχ, φιλαράκι, παλιώσαμε και δεν ξέρουμε τα νέα κόλπα!
Α εμάς τους παλιούς μας διόρθωναν την ορθογραφία.
Είστε τυχεροί εσείς !!!
Εγώ δεν είδα καν το γραπτό μου!!!
κι όταν το ζήτησα γιατί βέβαια μου έδωσε προφορικά ο καθηγητής το βαθμό η απάντησή του ήταν ότι δεν δείχνει σε κανέναν τα γραπτά.
Και επειδή ήμουν αυθάδης (!!!) τύπος του είπα "πως τότε μπορώ να δω τα λάθη μου και να τα διορθώσω; ποιό το νόημα να μας βάζετε διαγώνισμα; επειδή πρέπει να μας βάλετε ένα βαθμό στον έλεγχο ή επειδή το υπουργείο επιβάλλει ένα διαγώνισμα το χρόνο?".
Ο τύπος σήμερα είναι γυμνασιάρχης και γνωρίζω γιατί δεν μου έδωσε το γραπτό (πάντα το γνώριζα) .Γιατί ακόμη και τις ασκήσεις του βιβλίου τις έλυνε από το λυσάρι που έχουν οι καθηγητές ,κι εγώ επίτηδες στο διαγώνισμα έλυσα με άλλο τρόπο τις ασκήσεις με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τις διορθώσει!!!
δεν είναι αξιολύπητο?
Δημοσίευση σχολίου