Τον περίμεναν χρόνια αυτόν το φυσικό. Μια ζωή στο λύκειο είχαν όλες τις άλλες ειδικότητες του κλάδου ΠΕ4, χημικούς, βιολόγους, φυσιογνώστες, γεωλόγους, εκτός από φυσικούς. Το μάθημα της φυσικής όμως είναι πολύ απαιτητικό και δεν επιδέχεται "συναφείς" ειδικότητες, θέλει το...φυσικό του. Με τα πολλά αξιώθηκαν κι αυτοί έναν φυσικό, που έδειχνε και ορεξάτος και έμπειρος στη φυσική κατεύθυνσης. Ήταν όμως αναπληρωτής και συγχρόνως χαμηλών τόνων. Δυο ιδιότητες καταστροφικές για την ίση μεταχείριση στην κατανομή των ωρών. Τυχαία λοιπόν συζητώντας, ρωτήθηκε από μόνιμη συνάδελφό του άλλης ειδικότητας πώς τα πάει με την Τρίτη στη φυσική κατεύθυνσης. "Δεν πήρα τη φυσική. Μου έδωσαν γεωγραφία στο γυμνάσιο. Δεν βόλευε στο πρόγραμμα. Τη φυσική την πήραν στη Γ΄ και στη Β΄ ο χημικός και ο γεωλόγος!" Πέφτει από τα σύννεφα η συνάδελφος. Δεν είναι δυνατόν να έρχεται μετά από τόση αναμονή και τόσες πιέσεις φυσικός και να του δίνουν γεωγραφία! Ρώτησε τη διευθύντρια, της τα μάσησε. Πιθανότατα έκανε το χατήρι των παλιών και μόνιμων που ήθελαν να διατηρήσουν το πρόγραμμά τους. Κι ο νόμος; Η πρώτη ανάθεση της φυσικής στο φυσικό; Σιγά τώρα...Οι νόμοι είναι για όταν μας συμφέρουν, αλλιώς αρκεί η...συναδελφική αλληλεγγύη. Κοινώς...αφού τα βρήκαν αυτοί εσύ τι ψάχνεσαι;
Ε, και τότε έκανε κάτι...αντισυναδελφικό. Λειτούργησε προβοκατόρικα και παρασκηνιακά. Κινητοποίησε γονείς και κηδεμόνες, που ιδέα δεν είχαν για τη ...μοιρασιά και πιθανότατα δεν θα έβρισκαν και άκρη αν το μάθαιναν, τους ενημέρωσε για το νόμο και τα δικαιώματά τους και τους είπε να παρέμβουν.
Δεν είναι ό,τι καλύτερο αυτός ο τρόπος επίλυσης προβλημάτων στο σχολείο και ευτυχώς δεν χρειάστηκε ποτέ να τον ξαναχρησιμοποιήσει, αλλά στην περίπτωση αυτή απέδωσε.
Η φυσική βρήκε το φυσικό της και οι μαθητές επίσης.
Μόνο που μερικοί άνθρωποι δεν νιώθουν καλά να φτάνουν στο στόχο τους δια της πλαγίας οδού και, αν και έχουν περάσει τόσα χρόνια, η ανάμνηση αυτή δεν έχει ωραία γεύση.
5 σχόλια:
Νέα συνάδελφος φιλόλογος πάει σε σχολείο και τις δίνουν όλες τις ιστορίες. Το παράδοξο είναι ότι η συνάδελφος αυτή έχει γράψει τα βιβλία των αρχαίων ελληνικών και έχει ασχοληθεί σε όλη της τη ζωή με τα αρχαία. .
Αντι αυτού δεν της έδωσαν ούτε ένα μάθημα αρχαίων ελληνικών, ένα θα αρκούσε, έτσι για τα μάτια του κόσμου. Πώς γίνεται αυτό;
Το ανώτατο στάδιο της διαφθοράς και της παρέας με την κακή έννοια.
Και μετά μιλάμε για παιδεία...
Νομίζω ότι πρέπει να αντιδράσει, να το αναφέρει στο σύμβουλο, αν δεν εισακουσθεί από συναδέλφους και διευθυντή. Δεν είναι απροσμάχητη η λυκοσυμμαχία, Greek Rider, αντίθετα την εκτρέφει η ανοχή. Το ότι είναι αναπληρώτρια δεν σημαίνει ότι μπορούν να της δίνουν ό,τι θέλουν.
@gyristroula2 και όμως δεν είναι αναπληρώτρια, μόνιμη είναι στη 2η χρονιά της! Και έχει και ντοκτορά στα αρχαία ελληνικά.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Αν ήμουν εγώ θα είχα κάνει φασαρία. Αυτή είναι υπερβολικά καλή και την εκμεταλλεύονται...Αλλά τόση όμως ξεφτίλα;
Μπορεί κάποια στιγμή να το κάνω εγώ θέμα..
Μετά από 3 μέρες καταφέρνω να ανοίξω τα σχόλια. Δεν ξέρω τι έχει το βασικό μου μηχάνημα.
Λοιπόν, το συναίσθημα της ενοχής πρέπει να το έχεις, γιατί τώρα ακόμη νιώθεις άσχημα, επειδή έκανες το αυτονόητο.
Του χρόνου θα πρέπει αυτό να το κάνεις συχνότερα, νομίζω. Κι αν το κάνεις, θα σου προτείνω αδελφοποίηση των σχολείων μας και θα ανταλλάσσουμε θέσεις για μία δύο εβδομάδες.
Εμείς είμαστε με δύο αναφορές κατά της ...κεφαλής μας και με μια τρίτη που ετοιμάζεται.Και κλάμα ο μυστήριος τώρα και κάνει και τον ανήξερο.
Να μην το κάνεις εσύ θέμα, Greek Rider. Η γνώμη μου είναι να της πεις ότι θα είσαι με το μέρος της αν αντιδράσει, όχι να την κηδεμονεύσεις. Όσα και ντοκτορά να πάρει, αν δεν μάθει να μιλάει και να διεκδικεί το δίκιο της, τι θα διδάξει στους μαθητές;
Θερσίτη, δεν μου άρεσε αυτός ο παρασκηνιακός τρόπος καθόλου. Θα προτιμούσα να γίνει δια της ευθείας οδού, αλλά δεν είχα δικαίωμα να παρέμβω καθοριστικά. Ναι, ξεχνάς του χρόνου με ποιον διευθυντή θα έχω να κάνω! Ούτε ψύλλος στον κόρφο μου, αν είμαι στο σχολείο αυτό!
Δημοσίευση σχολίου